اتاق زیرشیرونی

اتاق زیرشیرونی

. ° . お気に入りの場所 ˚ ·
اتاق زیرشیرونی

اتاق زیرشیرونی

. ° . お気に入りの場所 ˚ ·

دانلود سریال ژاپنی بگو دوستت دارم با زیرنویس فارسی


 سریال بگو که دوستت دارم ژاپن 1995

خلاصه داستان: کوه‌جی هنرمند جوانیست که در 7 سالگی شنوایی خود را از دست داده. او با بیان احساساتش از طریق نقاشی، زندگی می کند. از طرفی، هیروکو یک هنرپیشه جوان است که با یک گروه نمایشی در حالی که شغلی پاره وقت دارد، بازیگری را تمرین می کند. این دو بارها و بارها در پارک یکدیگر را ملاقات می کنند و…  

عنوان فارسی: بگو که دوستم داری

عنوان بومی: 愛していると言ってくれ

عناوین دیگر: Aishiteiru to Ittekure, Say you love me, Aishiteru to Ittekure , Say Love Me!

امتیاز: 8/10

محصول: 1995 ژاپن از شبکه TBS

ژانر: عاشقانه | زندگی | درام

تاریخ پخش: Jul 7, 1995

قسمت ها: 12

مدت زمان: 45 دقیقه

وضعیت: تمام شده


 

Etsushi Toyokawa  & Takako Tokiwa



لینک دانلود سریال با کیفیت 720:

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم


برای دانلود بقیه قسمت ها به کانال تلگرام مراجعه کنید.

لینک کانال تلگرام



لینک دانلود زیرنویس همه قسمتها:

دانلود از سابسین

-


پ.ن ممنون از Mka عزیز برای کامل کردن زیرنویس این سریال


تگها: 

سریال ژاپنی با زیرنویس فارسی/ دانلود سریال ژاپنی/ زیرنویس فارسی/ سریال بگو دوستت دارم/ سریال ژاپنی بگو دوستت دارم/ 

دانلود سریال ژاپنی بگو دوستت دارم/ سریال say you love me/ سریال say love!

tell me that you love me 1995 / aishteru to ittekure 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد